مصاحبه آرشیو خبر ها
تئوری «نفرین یووه در خاورمیانه»؛ خرافات یا واقعیت؟!

تئوری «نفرین یووه در خاورمیانه»؛ خرافات یا واقعیت؟!

مونیكا سوما مجری محبوب شبكه تلویزیونی JTV در گفتگویی با اشاره به امید‌های فراوانش نسبت به قهرمانی یووه در دیدار سوپر كوپا ایتالیا، از امیدواری‌هایش به انجام هت‌تریك در تعداد قهرمانی‌ توسط یوونتوس در سال 2019 سخن گفت.

 

شاید به نظر برسد برای تیمی كه 7 بار فاتح سوپر كوپا ایتالیا شده و اصلی‌ترین هدفش در حال‌حاضر استمرار قهرمانی در سری آ و كوپا ایتالیا و فتح لیگ قهرمانان اروپا است، كسب این جام اهمیت چندانی ندارد اما اتفاقاً برعكس این نگاه معتقدم یووه بعد از دو ناكامی اخیرش در این رقابت، آماده است تا با ربودن دوباره این جام ثابت كند كه تنها تیم برتر سال 2018 در ایتالیا بوده است.
پیروزی در این دیدار كمك‌های مادی و معنوی فراوانی را متوجه تیم برنده می‌كند اما قطعاً شكست نیز نمی‌تواند شایستگی‌های تیم بازنده را تحت‌الشعاع خود قرار دهد و بیانگر ضعف آنها باشد.
بعد از خودِ ایتالیا؛ لیبی، ایالات متحده امریكا، قطر و چین؛ عربستان سعودی ششمین كشوری خواهد بود كه می‌تواند شاهد رقابت سوپر كوپا ایتالیا باشد. در جایگاهی نیستم كه بخواهم در مورد شایستگی یا عدم شایستگی عربستان برای برگزاری این دیدار نظری بدهم اما دوست داشتم این بازی در ایتالیا برگزار می‌شد؛ شاید به این خاطر كه می‌توانستم بازی را از نزدیك ببینم. (خنده)
طرفداران خرافاتی یووه معتقدند، بیانكونری‌ها همیشه در خاورمیانه نتیجه دیدار سوپر كوپا ایتالیا را واگذار می‌كنند و برای اثبات حرف‌شان به دو شكست سال‌های 2014 و 2016 مقابل ناپولی و میلان در شهر دوحه (قطر) اشاره می‌كنند. آنها حتی برای این تئوری‌شان لقبي نیز انتخاب كرده‌اند: «نفرین یووه در خاورمیانه» اما من خطاب به آنها می‌گویم دست از این بدبینی‌ها بردارید و فراموش نكنید لیبی نیز یكی از كشورهای همین منطقه است؛ جاییكه یوونتوس در سال 2002 موفق شد با هنرنمایی الكس دل‌پیه‌رو، پارما را در آن مغلوب كند.
شخصاً در انتظار درخشش پائولو دیبالا در بازی مقابل میلان هستم؛ نمی‌دانم چرا اما حسی به من می‌گوید كه او در این دیدار خواهد درخشید. او این روزها بسیار با روحیه و پر انگیزه در تمرینات حضور داشته و همه چیز آماده است تا او كلید برتری یووه در مقابل روسونری‌ها باشد. پائولو خیلی با استعداد است!
بسیار متأسفم كه ماریو مانژوكیچ را برای این دیدار در اختیار نداریم اما خوش‌شانس هستیم كه در تیم مجموعه‌ای از انتخاب‌های امیدواركننده دیگر نیز داریم؛ بازیكنانی می‌توانیم به عنوان جانشین روی آنها حساب ویژه باز كنیم.
یوونتوس می‌تواند بار دیگر با قهرمانی در سری آ، كوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان مجدداً به رویایی كسب سه گانه در سال 2019 بازگردد. من به هت‌تریك یووه در تعداد قهرمانی‌هایش در سال 2019 بسیار امیدوارم.

 

مونیكا سوما یكی از طرفداران پر و پا قرص یوونتوس و یكی از مجریان سرشناس و محبوب شبكه تلویزیونی JTV است. از او به عنوان یكی از دوآتشه‌ترین طرفداران زنِ یوونتوس در ایتالیا در رسانه‌های این كشور نام برده می‌شود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: